tisdag 4 oktober 2016

När IKEA skapar habegär deluxe

Måste erkänna att jag var väl inte sådär intresserad av årets jul på Ikea, men efter att ha sett vad det lagt upp hittills på hemsidan nu, så kan jag inte säga annat än att jag kommer gå fullständigt bananas på varuhuset när julsortimentet kommer in, vilket de nog till viss del redan gjort.

Hur gulligt är inte julpappret med de små tomtarna som pussas, ett måste att slå in alla julklappar i detta papper. Problemet är bara att det finns ett helt gäng med alldeles underbara julpapper, så det kommer bli ett svårt val, men detta julpapper bara måste jag ha. Ett annat måste ha, är de snygga presentpåsarna i guld och vitt, längre ner i flödet, som passar förutom till en kalender även perfekt till gåbort presenter. De kommer även värmeljus med en röd metallkopp, istället för den vanliga grå/silvriga och en himla massa fantastiska ljus i glas både doft och doftfria.

Ja, inte kommer jag gå tomhänt efter ett besök på Ikeas julavdelning i år, det är jag alldeles, alldeles säker på.












Alla bilder från ikea.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar