söndag 2 oktober 2016

Några julfavoriter från Åhléns

Julsortimentet på Åhléns brukar alltid falla mig i smaken och det är inget undantag i år. Älskar alla dessa små porslinshus som man kan tända värmeljus i, ger sånt mysigt ljussken. Har av nån anledning fortfarande inte köpt något, trots att jag sett dem flera år, kanske dags för ett inköp i år.


Glöggmuggen i guld är en favorit, stilren och snygg.  Deras juldekorationer i år föll jag för de vita, silvriga hängena i form av ängel, ballerina, snöflinga, så vackra och skulle nog kunna tänka mig att hänga dem inte bara i granen utan även på några krokar i köket eller varför inte ta in några grankvistar och pynta dem med dekorationerna.


Har ett habegär för deras adventsstakar. Grymt sugen på den i marmor, snygg och stilren, sånt gillar jag. Sen har vi den sötaste adventsstaken av alla enligt mig, den med tomtarna, är svag för små tomtar i porslin som pryder alla möjliga sorters ljusstakar.

Alla bilder från Åhlens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar